لوگو جاجیم

طرح تابلو مذهبی و قرآنی

یکی از زیباترین سبک ها در تابلو را میتوان تابلو نقاشی خط طرح تابلو مذهبی و قرآنی نامید چون ریشه های هنری سرزمینمان را در قاب تابلو درآورده است ، امروزه با توجه به سلیقه عمومی مردم هنرمندان تلاش کرده اند با ترکیب خوشنویسی و تصاویر مدرن یک ترکیب زیبا به صورت دیجیتالی در بیاورند که بتوان در تابلو های بوم چاپ کرد و در اختیار افراد بیشتری قرار داد این آثار دیجیتالی در رنگ ها و سبک های مختلفی اس که شما میتوانید با توجه به سبک و سلیقه خود علاقه مندی به یک نوعی از تصاویر دیجیتال نقاشی خط تابلو مورد نظر خود را در سریع ترین زمان و با بالاترین کیفیت از فروشگاه جاجیم سفارش دهید تا با ارسال رایگان برای شما ارسال شود

 

  • تابلو های بوم با استفاده از بهترین نوع پارچه بوم و کلاف چوب روسی و قابل شستشو تولید میشود
  • دور تا دور تابلو های بوم چاپ خورده و نیازی به استفاده از قاب نمی باش

نمونه کار چاپ تابلو دکوراتیو

امکان خرید حضوری و سفارش در تهران
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

 یکی از مرکز مرکز فروش تابلو نقاشی در تهران فروشگاه اینترنتی جاجیم بشمار میاد ، سفارشات در تهران در سریع ترین زمان ممکن تهیه و ارسال میشه تا تجربه خرید لذت بخش داشته باشید ، اگر در تهران هستید همین حالا از طریق واتساپ از مشاوره رایگان ما استفاده کنید .

دفتر فروش با  ایستگاه مترو طرشت 5 دقیقه پیاده روی دارد . خارج از طرح ترافیک و طرح آلودگی است . شما همچنین با مراجعه به این تابلو فروشی در تهران میتوانید از نزدیک شاهد کیفیت تابلو های چاپی ، تابلو های نقاشی برجسته باشید.

location لوکیشن

آدرس خرید حضوری تابلو :

تهران – پایین تر از فلکه اول صادقیه – خیابان رحیمی – روبروی املاک جا به جا – پلاک 19

( با هماهنگی قبلی )

آدرس دفتر چاپ  :
جنت آباد شمالی- نبش بهارستان

( با هماهنگی قبلی )

4.4/5 - (7 امتیاز)
enemad-logo