تابلو پرتره زن

روی تصویر بزنید

تابلو نقاشی خط

روی تصویر بزنید

تابلو چند تکه میخوای ؟

تابلو بر اساس موضوع پیدا کن

تابلو سه تکه
 انواع تابلو سه تکه در طرح و ابعاد مختلف
تابلو میخ و نخ
سفارش انواع تابلو میخ و نخ در طرح و ابعاد دلخواه
تابلو تکی
سفارش انواع تابلو تک در طرح دلخواه
تابلو فنگ شویی
سفارش انواع تابلو فنگ شویی در سایز دلخواه
تابلو گل
سفارش انواع تابلو طرح گل در طرح های مختلف
تابلو انتزاعی
سفارش انواع تابلو طرح گل در طرح های مختلف
تابلو گل
سفارش انواع تابلو طرح گل در طرح های مختلف

فهرست مطالب

تابلو دکوراتیو

 تابلو دکوراتیو به معنی جان بخشیدن به نما و دکور می باشد. منظور دکوراتیو یا هنر تزیینی، طراحی و ساخت محصولاتی است که به محیط جلوه ببخشد. برای تولید اشیای دکوراتیو از موادی مانند چوب، سرامیک، شیشه و منسوجات استفاده می‌ شود.از وسایل دکوراتیو می ‌توان به  آینه‌ های دیواری قدی و تزیینی، دکورهای دیواری، پایه شمع، تابلو های بک لایت، انواع ظروف و گلدان، ساعت، لوازم روشنایی یا تابلوی دکوراتیو اشاره کرد. 

تابلو دکوراتیو مدرن یک سبک هنری جدید و مدرن از نقاشی طرح های بسیار متفاوت است که از جنس پارچه کنواس با استفاده از دستگاه های چاپ مدرن تولید می گردد، این تابلو با حالت طراحی و چاپ نقاشی های مختلف می تواند از قابلیت زنده و واقعی بودن دارا باشد این تابلو همچنین می تواند حس خوشایندی را به مصرف کنندگان القا نماید.

قیمت تابلو بسیار مناسب برای تمامی افراد جامعه است که با خریداری این محصول می توانند برای زیباسازی و لوکس کردن دکوراسیون منزل، مکان های اداری و سایر مکان ها استفاده کنند.دکوراسیون شامل تجهیزات گوناگونی می باشد که در زندگی افراد نقش پر رنگی را ایفا می کند، یکی از تجهیزات مورد نیاز برای لوکس شدن یک مکان یا منزل انواع تابلو دکوراتیو در رنگ و طرح و همچنین ابعاد بسیار زیاد است که فروشگاه اینترنتی حاضر به فروش تابلو دکوراتیو پرداخته است، این تابلو نسبت به سایر تابلوها از قابلیت های ویژه ای برخوردار است که در ادامه به معرفی کامل آن می پردازیم.

 

تابلوهای دکوراتیو مدرن و لوکس

یکی از ترند ترین مدل ها در تغییر چیدمان استفاده از تابلوهای دکوراتیو مدرن و لوکس است که گاها با ورق طلا کار شده اند و طرح های مدرن و جالبی که بصورت دیجیتالی طراحی شده اند با آن ترکیب میشود شما میتوانید در فروشگاه جاجیم با مراجعه به بخش منو انواع تابلو مدرن و لوکس را مشاهده و خرید نمایید

تابلو دیواری سه تکه انفجار رنگ ها در خانه

تابلو های دکوراتیو

تابلوهای دکوراتیو چاپی برخلاف تابلوهای نقاشی به شما این امکان را می دهد تا با صرف هزینه‌ پایین بتوانید دکوراسیون دیوار خود را تغییر دهید قیمت تابلو و یا قیمت تابلوهای دکوراتیو بستگی به طرحی دارند که شما انتخاب میکنید به عنوان مثال تابلوی دکوراتیو که شما انخاب میکنید طرح را شما میفرستید از طریق واتس آپ و ما به شما قیمت میدیم قیمت تابلو که به شما میدیم ، اگر بخواهم یک تعریف کلی از خرید تابلو عکس بهتون بگم این خرید تابلو که جنس از کاغذ چاپ عکس هستش همون تابلو پذیرایی مدرن هستش اگر تحقیقی در بازار کرده باشید متوجه می شوید جنس کاغذ تابلوهای دکوراتیو همگی سیلک هستند و چه نوع کاغذ سیلکی هستند کاغذ هم برای دستگاه پیرینت پلاتر هستش 

تابلو دکوراتیو سه تکه طلایی برگ های طلایی

انواع تابلو های دکوراتیو

برای خلق انواع تابلو های دکوراتیو تا حدود زیادی از سبک های متختلف هنری الهام گرفته شده است که از آن جمله می توان به نقاشی، طراحی، عکس ها، نوشته های مس و فیروزه، خطاطی و غیره اشاره کرد. بر اساس سایز بندی این آثار تزئینی می توان دسته بندی زیر را در نظر گرفت:

  • تابلوهای بسیار کوچک رو میزی (مینی سایز)
  • تابلوهای متوسط و معمولی که بر دیوار اتاق ها نصب می شود
  • انواع تابلوهای دکوراتیو بزرگ که بر روی دیوار سالن های پذیرایی قابل استفاده است
  • تابلو های دکوراتیو خیلی بزرگ که برای مکان های عمومی وسیع مانند فضای رستوران یا لابی هتل مناسب است.

همچنین در ساخت تابلو از مواد متفاوت استفاده می شود که یکی از عوامل تاثیر گذار بر انتخاب نوع تابلو دکوراتیو است برای مثال تابلوهای چوبی، فلزی، پلیمری، پارچه ای، کاغذی از نمونه های رایج این محصولات است. لازم به ذکر است که جنس تابلو محدودیت ندارد و زیبایی نهایی اثر به خلاقیت و هنرمندی طراح آن بستگی دارد. همچنین از نظر مدل ساخت قاب و طرح کلی تابلوهای دکوراتیو مدرن به چند نمونه اشاره می کنیم:

  • تابلوهای دکوراتیو نقاشی
  • تابلوهای دکوراتیو فانتزی
  • تابلوهای دکوراتیو کودکانه
  • تابلوهای دکوراتیو پازلی
  • تابلوهای دکوراتیو نا منظم
  • تابلوهای دکوراتیو مدرن
  • تابلوهای دکوراتیو کلاسیک
تابلو سه تکه کوهستان و جنگل طلایی و سبز

مرکز فروش تابلو دکوراتیو

فروشگاه جاجیم یکی از مرکز تابلو دکوراتیو هست ، دکوراسیون داخلی ساختمان یکی از جنبه های مهم و تاثیر گذار بر حس و حال خانه است. در این راستا تابلو مدرن یکی از ابزارهای پرکاربرد برای تزئین دیوار منازل یا محیط های کاری است. در واقع نقاشی های کهن روی دیواره غارها جزء اولین سبک های دکوراسیون به شمار می رود. هرچند استفاده از تابلوها برای زیبا کردن فضای زندگی یک روش قدیمی محسوب می شود اما به علت محبوبیت و کارایی بالای تابلوها، تا به امروز از مد نیفتاده اند. در عصر حاضر انواع تابلو مدرن با طرح ها و رنگ های جذاب روانه بازار شده است که با قیمت مناسب در مرکز فروش تابلو دکوراتیو مدرن جاجیم قابل تهیه است.

تابلو سه تکه کوهستان و جنگل طلایی و سبز
نمایش ویدیو درباره تابلو سه تکه کوهستان و جنگل طلایی و سبز
تابلو دیواری شیک پروانه پرنده ماهی 3 تکه

خرید تابلو دکوراتیو مدرن در تهران

برای خرید تابلو مدرن در تهران به صورت اینترنتی شما میتوانید در فروشگاه جاجیم اقدام به خرید تابلو دکوراتیو بدید کیفیت، زیبایی و ویژگی های منحصر به فرد دکوراتیو تابلو سبب پیشرفت انبوه تولید آن گردیده است که در کیفیت های متنوعی به فروش می رسد، علاقه مندان و مصرف کنندگان محترم می توانند جهت خرید تابلو مدرن و لوکس در بهترین کیفیت و قابلیت از پایگاه اینترنتی حاضر که تحت نظر فروشگاه خرید تابلو در تهران می باشد استفاده کرده و محصول انتخابی خود را در طرح و ابعاد متنوع خریداری نمایند.

همچنین مصرف کنندگان و کاربران محترم می توانند جهت آگاهی از قیمت تابلوهای دکوراتیو از شماره های درج شده در انتهای این محتوا استفاده کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.خرید تابلو عکس را میتوان یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین تغییرات در دکوراسیون دانست. تابلو عکس ها انواع مختلفی دارند و در سبک های متفاوتی عرضه میشوند. ماربل، آبسترکت، نوردیک، ژئومتریک، مدرن، کلاسیک، طبیعت، چهره، سیاه و سفید، حیوانات، نوشته انگلیسی و نستعلیق از انواع سبک های تابلو عکس می باشند.

تابلو سه تکه آبستره طلایی سبز 2

برای خريد تابلو باید به مکانی که تابلو قرار است نصب شود توجه کنیم. تابلو عکس ها در مکان هایی مانند نشیمن،آشپزخانه، اداره، رستوران و… نصب میشوند.اگر بخواهیم تابلو عکس ها را بر حسب نوع تقسیم بندی کنیم، میتوانیم آن ها را به تکی، دو تکه، سه تکه و چند تکه تقسیم بندی کنیم.

در انتخاب نوع تابلو باید توجه داشته باشیم که انواع چند تکه و سه تکه برای دیوارهای بزرگ و سراسری و انواع تکی و دو تکه برای دیوار های کوچک با فضاهای کوچکتر به کار می روند.برای خرید انواع تابلو ها می توانیم به مرکز خرید تابلو دیواری در تهران مراجعه کنیم و از تنوع و فراوانی مدل ها بهره مند شویم.خرید تابلو دکوراتیو مدرن درتهران، بزرگترین شهر ایران، نه تنها مسئولیت پایتخت بودن را به دوش می کشد بلکه مرکز نوآوری و خلاقیت نیز هست.

هنرهای مدرن اولین بار در تهران با ورود به بخش های مختلف از زندگی انسان ها، رنگ و روی کهنگی را از جامعه ایرانی ربود. مراکز فروش تابلوهای دکوراتیو جدید که در این شهر فعالیت دارند، اغلب مشتریانی علاقه مند به هنر و زیبایی از سراسر کشور دارند. جاجیم ، معتبرترین مرکز خرید تابلو مدرن در تهران است که از تکنولوژی های روز برای ارسال آثار هنری آنتیک به مقاصد مختلف استفاده می کند.

تابلو دکوراتیو جدید برگ های طلایی پاییزی

انواع تابلوهای دکوراتیو مدرن در تهران

  • تابلو دکوراتیو برجسته فانتزی
  • تابلو دکوراتیو اتاق کودک
  • تابلوهای دکوراتیو پازلی و چند تیکه ای
  • تابلو دکوراتیو فانتزی
  • تابلو دکوراتیو ورق طلا
  • تابلودکوراتیو متنی و طراحی شده
  • تابلوهای دکوراتیو مدرن و لوکس
  • تابلو دکواتیو نقاشی خط
  • تابلو دکوراتیو انتزاعی
  • تابلوی دکوراتیو آبرنگ
  • تابلوهای دکوراتیو طرح طبیعت

تمامی تابلوهای ذکر شده در این فروشگاه بزرگ و معتبر موجود است که می توانید خرید تابلو برای پذیرایی منزل خود را در بهترین کیفیت و طرح خریداری نمایید، زیبایی و شیک بودن دکوراتیو تابلو در هر طرح و نقشی سبب شده است تا نظر بینندگان را به خود جلب نماید و درصد فروش را افزایش دهد.تنوع تابلو دکوراتیو در این فروشگاه بسیار زیاد است و برخی اوقات بینندگان را گیج می کند به همین دلیل باید در هنگام انتخاب و خرید تابلو مورد نظر خود به نکات مهمی توجه داشته باشید تا پس از خرید و نصب رضایت کامل را از تابلو مدرن دکوراتیو داشته باشید زیرا این تابلو دارای طرح های مختلف برای هر مکان و شرایط محیطی خاص و ویژه ای می باشد.

تابلو دکوراتیو مدرن برگ و گل

بهترین مراکز برای خرید انواع تابلو در تهران

  • مراکز فروش بسیار زیادی در تهران وجود دارند که می‌توانند شما را در یک خرید هوشمندانه همراهی نموده و خاطره‌ای جذاب برای شما به همراه داشته باشند؟ آیا از آدرس فروش تابلو دکوراتیو تهران مطلع هستید؟! شما چه مراکز فروشی را برای خرید انواع تابلو در تهران انتخاب می‌کنید؟!؟ بسیاری از مراکز فروش علاوه بر ارائه انواع تابلوهای دکوراتیو جذاب و خیره کننده، به المان‌های مهمی همچون:

    • نازلترین قیمت تابلو دکوراتیو
    • جذابیت ظاهری خیره کننده در تابلو دکوراتیو
    • متریال به کار برده شده تابلو دکوراتیو
    • طراحی منحصر به فرد تابلوی دکوراتیو
    • ابعاد مناسب

    و بسیاری از موارد دیگر نیز توجه می‌کنند. لذا اگر از آن دسته افرادی هستید که تمامی فاکتورها برای شما از اهمیت خاصی برخوردار هستند، حتما مرکز فروشی را برای خرید انواع تابلو انتخاب کنید که بتواند تمامی نیازهای مناسب شما را برطرف نموده و همچنین خاطره‌ای خوش از یک خرید هیجان انگیز را برای شما به یادگار بگذارد. مرکز فروش جاجیم این امکان را برای شما مهیا می‌نماید تا بتوانید علاوه بر دسترسی به تمام نیازهای خود، از یک خرید هیجان انگیز نیز برخوردار گردید.

    نکات خرید تابلو دکوراتیو

  • یکی از نکات حائز اهمیت که باید به آن توجه فرمایید، در نظر گرفتن ابعاد دیواری است که قصد نصب تابلو را بر روی آن دارید. زیرا این ابعاد نقش مهمی در تناسب بین فضای داخلی و دکوراسیون یک مکان دارند. همچنین، انتخاب تابلوهای افقی یا عمودی نیز بستگی به ابعاد دیوار انتخاب شده دارد.

    نیز به یاد داشته باشید که برخی از تابلوهای دکوراتیو دارای طرح‌های پرهیز ناپذیری هستند. بنابراین، مصرف کننده باید دقت کند که یک طرح مناسب برای منزل یا مکان مورد نظر خود را خریداری کند.

    یک نکته دیگر مهم، این است که بیش از حد خرید تابلوهای دکوراتیو برای دکوراسیون منزل مناسب نیست. زیرا زیاده روی در خرید این محصول نتیجه‌ای معکوس به همراه خواهد داشت.

    سعی کنید تابلوی انتخاب شده را بر اساس متراژ مکان مورد استفاده خریداری کنید، تا بتوانید با کمترین هزینه، محیطی زیبا و شیک ایجاد کنید.

    رنگ تابلوی دکوراتیو نیز یکی از نکات حیاتی است که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید. در این زمینه، نور محیط انتخاب شده را در نظر بگیرید و مطابق با آن، رنگ‌های روشن یا تیره را خریداری کنید.

    همچنین در زمان خرید این محصول، هماهنگی تابلو با سایر تجهیزات دکوراسیون مانند مبل، فرش، پرده و غیره، بسیار مهم است. انتخاب صحیح می‌تواند فضایی شیک و هماهنگ را ایجاد کند.

  •  
تابلو دکوراتیو شیک انتزاعی سبز طلایی

ویژگی های تابلو دکوراتیو

  1. یکی از مشخصات تابلو های دکوراتیو پارچه کنواس می باشد که بر روی آن با رنگ روغن نقش ایجاد می کنند، جنس این پارچه از پنبه و کتان است که دارای بافت ریز و نامنظمی می باشد، نامنظمی بافت این پارچه سبب راحتی کار هنرمند و همچنین دقت بالای نقاشی می شود که با استفاده از آن می توان نقاشی هایی متفاوت و چشمگیری خلق کرد.
  2. پارچه کنواس بکار برده شده در تولید تابلو دکوراتیو مدرن دارای دو نوع طبیعی و مصنوعی می باشد که هر کدام دارای ویژگی هایی منحصر به فرد است، پارچه کنواس طبیعی از قابلیت ویژه و عالی شستشو برخوردار است که در اثر کثیف شدن و داشتن گرد و غبار می توان آن را شستشو داد، قابل ذکر است که کیفیت چاپ بر روی این نوع پارچه پس از شستشو حفظ شده و دچار مشکلاتی نمی شود.
  3. نوع مصنوعی این پارچه بر خلاف پارچه های طبیعی از قابلیت شستشو برخوردار نیست به همین منظور مصرف کننده باید در صورت کثیف شدن آن را با دستمال کاملا خشک تمیز نماید.
  4. چاپ انجام شده از طریق دستگاه های مختلف بر روی پارچه کنواس سبب شده است تا تابلو از مقاومت کافی در برابر تابش نور خورشید و رنگ پریدگی برخوردار باشد.

تمامی ویژگی ها و قابلیت های عالی این محصول سبب تولید و فروش بسیار زیاد آن شده است که در طرح و ابعاد مختلفی به مشتریان با بهترین کیفیت عرضه می شود، یکی از مراکز معتبر و بزرگ فروش انواع تابلو دکوراتیو فروشگاه های استان تهران است که هر روزه انواع مختلفی از طرح های این تابلو را در اختیار بازدید کنندگان و مشتریان خود قرار می دهد، محصولات این فروشگاه کاملا تضمینی به فروش می رسد که علاقه مندان عزیز می توانند خرید خود را با خیال راحت انجام دهند.

انواع تابلوهای دکوراتیو مدرن در تهران:

  • تابلو دکوراتیو برجسته فانتزی
  • تابلو دکوراتیو اتاق کودک
  • تابلوهای دکوراتیو پازلی و چند تیکه ای
  • تابلو دکوراتیو فانتزی
  • تابلو دکوراتیو ورق طلا
  • تابلودکوراتیو متنی و طراحی شده
  • تابلوهای دکوراتیو مدرن و لوکس
  • تابلو دکواتیو نقاشی خطی
  • تابلو دکوراتیو انتزاعی
  • تابلو دکوراتیو نور
  • تابلوی دکوراتیو آبرنگ
  • تابلوهای دکوراتیو طرح طبیعت

تمامی تابلوهای ذکر شده در این فروشگاه بزرگ و معتبر موجود است که می توانید خرید تابلو برای پذیرایی منزل خود را در بهترین کیفیت و طرح خریداری نمایید، زیبایی و شیک بودن دکوراتیو تابلو در هر طرح و نقشی سبب شده است تا نظر بینندگان را به خود جلب نماید و درصد فروش را افزایش دهد.تنوع تابلو دکوراتیو در این فروشگاه بسیار زیاد است و برخی اوقات بینندگان را گیج می کند به همین دلیل باید در هنگام انتخاب و خرید تابلو مورد نظر خود به نکات مهمی توجه داشته باشید تا پس از خرید و نصب رضایت کامل را از تابلو مدرن دکوراتیو داشته باشید زیرا این تابلو دارای طرح های مختلف برای هر مکان و شرایط محیطی خاص و ویژه ای می باشد.

تابلو دکوراتیو 3 تکه کوهستان 3
  1. بررسی نکات لازم در هنگام خرید تابلوی دکوراتیو

    • یکی از موارد مهمی که باید به آن توجه داشته باشید در نظر گرفتن ابعاد دیواری است که قصد نصب تابلو را بر روی آن دارید زیرا نقش بسزایی در تناسب میان فضای داخلی و دکوراسیون یک مکان دارد، انتخاب تابلوهای افقی و عمودی نیز به ابعاد دیوار انتخاب شده بستگی دارد.
    • توجه داشته باشید که برخی از تابلوهای دکوراتیو دارای طرح های شلوغ است که مصرف کننده باید دقت داشته باشد طرحی مناسب برای منزل یا مکان مورد نظر خود خریداری نماید.
    • دیگر نکته قابل توجه خرید بیش از حد تابلو دکوراتیو برای دکوراسیون منزل است زیرا زیاده روی در خرید این محصول نتیجه عکس خواهد داشت.
    • سعی کنید تابلو انتخاب شده را بر اساس متراژ مکان مورد استفاده خریداری نماید تا محیطی زیبا و شیک با کمترین هزینه ایجاد شود.
    • رنگ تابلو دکوراتیو یکی از مهم ترین نکاتی است که باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید که در این حوزه باید به نور محیط انتخاب شده دقت داشته و طبق آن رنگ های روشن و تیره را خریداری نمایید.
    • دیگر نکته ای که در هنگام خرید این محصول قابل ذکر است هماهنگی تابلو با سایر تجهیزات دکوراسیون نظیر مبل، فرش، پرده و… می باشد که انتخاب درست می تواند فضایی شیک و هماهنگ ایجاد نماید.
    • از آنجایی که تابلو دکوراتیو انواع مختلفی با طرح های گسترده ای دارد باید به نوع کلاسیک بودن و مدرن بودن تابلو توجه داشته باشید زیرا هر کدام از دسته بندی های این محصول برای محیطی خاص و ویژه ای مناسب می باشد.شما در این علاوه چاپ عکس سیلک روی تابلو دکوراتیو میتوانید عکس های خود را بر روی چاپ کنوانس داشته باشید منظور از چاپ کنوانس همون چاپ عکس روی بوم نقاشی هستش
تابلو سه تکه رترو رنگ خنثی پذیرایی

تابلو دکوراتیو مدرن

تابلو یکی از وسایل تزیینی و از عناصر بسیار مهم در چیدمان منزل و دکوراسیون داخلی به شمار می‌آید. تابلوها به محیط خانه زیبایی بخشیده، رنگ و نقش ‌و نگار محیط را افزایش داده و در جان بخشی هرچه بیشتر به فضا و روح دادن به محیط خانه و بوجود آوردن رنگ و لعاب و شادابی در آن نقش خیلی مهم و کاربردی دارد.

 تابلوهای دکوراتیو مدرن به دلیل تنوعی که دارند، با هر دکور و محیطی هماهنگ شده و دست خریداران را در انتخاب باز گذاشته‌اند.این تابلوها به محیط زندگی شما اصالت بخشیده و با طرحها و نقش هایی که دارند، محیط را متنوع می سازند. تابلوهای دکوراتیو مدرن از لحاظ موضوعی، تکنیکی، نوع و اندازه تابلو و طرح و نقش به‌کار رفته در آن، در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند.

این تابلوها به محیط زندگی شما اصالت بخشیده و با طرحها و نقش هایی که دارند، محیط را متنوع می سازند. تابلوهای دکوراتیو مدرن از لحاظ موضوعی، تکنیکی، نوع و اندازه تابلو و طرح و نقش به‌کار رفته در آن، در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند.تابلوهای مدرن  به‌عنوان وسیله‌ای برای نشان‌دادن هنر دست استفاده می‌شوند.

تابلوهای رنگ‌روغن، آبرنگ و مداد رنگی می‌تواند تابلوهای دکوراتیو زیبا، مدرن و روح بخشی را برای منزل به ارمغان آورد اما درحال‌حاضر اکثر تابلو دکوراتیو پذیرایی به‌صورت تابلوهای چاپی و با طرح های مدرن و بسیار جذاب و با کیفیت بالا و قیمتی به مراتب کمتر از تابلوهای هنری دستی تولید شده و به فروش می‌رسند.

اما در یک دسته‌بندی کلی، تابلوهای دکوراتیو در یکی از دسته‌های زیر قرار داده می‌شوند:

  • تابلوی نور دکوراتیو: تابلوهایی هستند که قاب آنها همچون جعبه‌ بزرگی است که در پشت طرح‌ و نقش آن از نورپردازی استفاده ‌شده و طرح‌های سه‌بعدی و زیبایی به وجود می آورند، در اتاق پذیرایی یا در محیط‌هایی که نور کمی وجود دارد، مانند هتل‌ها و کافی‌شاپ‌ها استفاده از این تابلوها به محیط زیبایی و جلوه خاصی می بخشد.
  • تابلوی دکوراتیو دیواری چند تکه: این تابلوها دارای نقش‌های مکمل یا مرتبط بوده و در کنار هم شکل کاملی را به وجود می‌آورند. از این تابلوهایی که بیشتر به‌صورت فانتزی و اسپرت هستند، در اتاق خواب، اتاق کودک و یا در رستوران و کافی‌شاپ استفاده می‌شود. طرح‌ها و نقش‌های به‌کار رفته در این تابلوها بسیار متنوع و جذاب هستند.
  • تابلوی بوم نقاشی: این نوع تابلوهای دکوراتیو مدرن، با الهام از تابلوی بوم نقاشی رنگ و روغن، یر روی پارچه کنفی چاپ شده و با قرار گرفتن بر روی کلافی چوبی ، بعد و جلوه بی نظیری پیدا می کند. این تابلو ها برای تزیین و جان بخشی به محیط خانه بهترین انتخاب هستند.
  • تابلو های دکوراتیو عنصر جدا نشدنی از زیبایی منازل و شرکت ‌ها می ‌باشند.با تابلو دکوراتیو که از جنس پارچه کنواس است و از طریق دستگاه های چاپ مدرن تولید می­‌ شود، می توانید ویژگی زنده و واقعی بودن تابلو بوم نقاشی را تا حد زیادی تجربه کنید و از طرف دیگر، آن را با قیمت پایین تری تهیه کنیدتابلو دکوراتیو مدرن دارای طرح های مختلف هستش برای خرید انواع تابلو دکوراتیو مشخصاً تنوع تابلوهای چاپ خیلی بیشتر از تابلوهای نقاشی است، از این جهت نباید اجازه دهیدانتخاب‌های گسترده شما را دلسرد کنند.
  • سلیقه افراد در انتخاب تابلو کاملاً متفاوت است، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم با یک ذهن باز و با کمک فیلتر های موجود در یک فروشگاه مثل جاجیم تخصصی تابلو دکوراتیو بر روی آنچه برایتان جذابیت بیشتری دارد، تمرکز کنید زندگی مدرن و شهرنشینی امروزی، جای خالی تابلو دکوراتیو بیش از پیش حس می شود. زندگی شهرنشینی باعث شده تا بیشترین زمان روزمره ی خود را در منزل بگذرانیم. دیوار های صلب و محیطی سرد باعث شده که انسان حس دلگیری در این منازل داشته باشد.
  • برای رهایی از حس سرد دیوار ها و زیبایی بخشی به آن ها می توانید از تابلو دکوراتیو استفاده نمایید. این تابلوهای زیبا با اثربخشی فراوان به ایجاد حس تازگی و دلگرمی دیوار کمک می کنند.اگر میخواهید همه چیز در مورد تابلو دکوراتیو بدانید پیشنهاد صفحه وبلاگ دیدن فرمایید دکوراسیون شامل تجهیزات گوناگونی می باشد که در زندگی افراد نقش پر رنگی را ایفا می کند، یکی از تجهیزات مورد نیاز برای لوکس شدن یک مکان یا منزل انواع تابلو دکوراتیو در رنگ و طرح و همچنین ابعاد بسیار زیاد است که پایگاه اینترنتی حاضر به فروش تابلو دکوراتیو پرداخته است، این تابلو نسبت به سایر تابلوها از قابلیت های ویژه ای برخوردار است که در ادامه به معرفی صریح آن می پردازیم.
تابلو دکوراتیو سه تکه طلایی مشکی آبستره

قیمت تابلو دکوراتیو

قیمت تابلو دکوراتیو از مهمترین عواملی است که بر طرح و ابعاد آن اثرگذار است. از این رو قبل از مراجعه به بازار برای خرید یا سفارش، مبلغی که می خواهید برای آن هزینه کنید را تعیین نمایید. خوشبختانه با وجود بورس تابلو دیواری در تهران شرایطی فراهم شده است که شیک ترین مدلهای تابلو دکوراتیو مدرن را می توان با قیمت مناسب تهیه کرد. با مراجعه به مرکز فروش جاجیم و مشاوره با کارشناسان این فروشگاه به راحتی می توانید بهترین تابلو را برای منزل یا محل کار خود تهیه نمایید.تابلو مدرن دکوراتیو یک سبک هنری جدید و مدرن از نقاشی طرح های بسیار متفاوت است که از جنس پارچه کنواس با استفاده از دستگاه های چاپ مدرن تولید می گردد، این تابلو با حالت طراحی و چاپ نقاشی های مختلف می تواند از قابلیت زنده و واقعی بودن برخوردار باشد این تابلو همچنین می تواند حس خوشایندی را به مصرف کنندگان القا نماید.قیمت تابلو بسیار مناسب برای تمامی افراد جامعه است که با خریداری این محصول می توانند برای زیباسازی و لوکس کردن دکوراسیون منزل، مکان های اداری و سایر مکان ها استفاده کنند.

  1. یکی از مشخصات تابلو های دکوراتیو پارچه کنواس می باشد که بر روی آن با رنگ روغن نقش ایجاد می کنند، جنس این پارچه از پنبه و کتان است که دارای بافت ریز و نامنظمی می باشد، نامنظمی بافت این پارچه سبب راحتی کار هنرمند و همچنین دقت بالای نقاشی می شود که با استفاده از آن می توان نقاشی هایی متفاوت و چشمگیری خلق کرد.
  2. پارچه کنواس بکار برده شده در تولید تابلو دکوراتیو مدرن دارای دو نوع طبیعی و مصنوعی می باشد که هر کدام دارای ویژگی هایی منحصر به فرد است، پارچه کنواس طبیعی از قابلیت ویژه و عالی شستشو برخوردار است که در اثر کثیف شدن و داشتن گرد و غبار می توان آن را شستشو داد، قابل ذکر است که کیفیت چاپ بر روی این نوع پارچه پس از شستشو حفظ شده و دچار مشکلاتی نمی شود.
  3. نوع مصنوعی این پارچه بر خلاف پارچه های طبیعی از قابلیت شستشو برخوردار نیست به همین منظور
    مصرف کننده باید در صورت کثیف شدن آن را با دستمال کاملا خشک تمیز نماید.
  4. چاپ انجام شده از طریق دستگاه های مختلف بر روی پارچه کنواس سبب شده است تا تابلو از مقاومت کافی در برابر تابش نور خورشید و رنگ پریدگی برخوردار باشد.

قیمت تابلو دکوراتیو

تابلو دکوراتیو مدرن یکی دیگر از خدمات فروشگاه اینترنتی جاجیم می باشد در این مجموعه امکان تولید انواع تابلو دکوراتیو و تابلو مدرن نیز دارا می باشد ما مفتخر این هستیم که تابلو های دکوراتیو را در سریعترین زمان برای شما مشتریان آماده کرده  به دست شما برسانیم در میان برای خرید تابلو دکوراتیو میتوانید طرح دکوراتیو خود را چاپ و شاسی کنید بسیار ارزان و بسیار بصرفه می باشد. به طور کلی تابلو دکوراتیو در طراحی دکوراسیون به عنوان عنصر اصلی جهت شخصیت بخشیدن به فضای داخلی و اضافه کردن رنگ به محیط مورد استفاده قرار می‌گیرد.دیوارهای لخت، سرد و غم انگیز به نظر می‌رسند.تابلو دکوراتیو مدرن همانطور که انتخاب و خرید هر کالایی به بررسی جنبه های مختلف نیاز دارد، برای خرید یا سفارش تابلو پذیرایی مدرن نیز باید به چند نکته مهم توجه کنیم تا در نهایت بتوانیم به طرح و رنگی ایده آل دست یابیم که برای سالها نوازشگر چشمان ما و مهمانان مان باشد:

  • طرح های مختلف تابلو پذیرایی مدرن را ببینید
  • سبک و هارمونی منزل خود را در نظر بگیرید
  • محل نصب تابلو روی دیوار را اندازه گیری کنید و سایز مناسب را انتخاب نمایید
  • جنس تابلو تا حد زیادی بر نمای آن تاثیر گذار است. قبل از مراجعه برای خرید درباره آن تصمیم بگیرید
  • طرح تابلو باید از نظر روانشناسی با شخصیت افرادی که آن را تماشا می کنند متناسب باشد برای مثال تابلوهای دکوراتیو فانتزی برای اتاق خواب کودک یا مکانهای آموزشی خرسالان مانند مهدها مناسب است.
  • روشنایی منزل و موقعیت لامپ های اطراف تابلو را در نظر بگیرید. اگر از تابلوهای نورپردازی شده استفاده می کنید نباید با زاویه تابش چراغ های روی سقف یا دیوار تداخل داشته باشد. در این خصوص می توانید از کارشناسان طراحی داخلی کمک بگیرید.
تابلو دکوراتیو سه تکه طبیعت کوهستان سیاه و سفید

خرید تابلو دکوراتیو برای پذیرایی​

 خرید تابلو دکوراتیو پذیرایی  دست شما برای انتخاب باز است. انواع مختلفی از تابلوهای دکوراتیو در بازار موجود هستند که، می توانید با توجه به نیاز و معیار خودتان انتخاب نمایید. زمانی که شما می خواهید یک تابلو دکوراتیو مناسب دیوار های منزل تان انتخاب نمایید باید ابتدا به سبک هنری طراحی آن دقت نمایید. سبک هنری تابلو دکوراتیو باید متناسب با سبک طراحی مبلمان منزل شما باشد. طرح های کلاسیک، مدرن، انتزاعی و فانتزی از انواع سبک هنری این تابلوها هستند. معیار دیگری که برای انتخاب این تابلوهای جذاب وجود دارد، نوع مدل آن ها است. انواع مدل نقاشی، خط تحریر، چاپ عکس و حجم سه بعدی در تابلو های دکوراتیو استفاده می شوند. بسیاری از طراحان تابلو دکوراتیو آن ها را بر اساس ماده ی اولیه ی مصرفی دسته بندی می کنند. ممکن است ماده ی اولیه مصرفی طراحان این نوع تابلو ها از فرش، معرق، منبّت، عکس و… باشد. این دسته بندی بیشتر برای تابلو های دکوراتیو دست ساز استفاده می شود، و قیمت به مراتب بیشتری دارند.

خرید تابلو برای پذیرایی ،که شامل انواع سایز های مختلف هستش بهترین راه برای انتخاب تابلو برای پذیرایی با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا انتخاب تابلو برای منزل کار بسیار راحتی هستش و شما میتوانید به راحتی عکس منزل تون برای ما بفرستید و ما براتون طراحی کنیم البنه انتخاب رنگ تابلو بسیار مهم هستش خرید تابلو برای پذیرایی بسیار مهم هستش و باید طرح بسیار ببینید تا انتخاب کنید خرید تابلو برای پذیرایی با توجه به رنگ و نوع قاب عکس بسیار مهم هستش و فریم های چوبی هر رنگی که بخواهید ما توانیم بزنیم ولی pvc چند رنپ بیشتر ندارد خرید تابلو عکس ها را می توان به صورت حضوری در فروشگاه ها و یا به صورت اینترنتی از فروشگاه های آنلاین انجام داد.

اما برای خرید چه به صورت حضوری و چه اینترنتی باید به نکاتی توجه کنیم تا خرید مورد قبول و متناسب با نیاز محیط خود را داشته باشیم. اول از همه باید سبک تابلو مورد نظر خود را با توجه به سلیقه و علاقه خود انتخاب کنیم.در مرحله بعد که برای خرید تابلو عکس باید به آن توجه کنیم انتخاب  سایز تابلو متناسب با فضای محیط انتخابی است. تابلوهای هنری و دکوری بهتر است به روی دیوار نصب شوند و تابلوهای خانوادگی در ابعاد کوچکتر و در فضای خصوصی قرار گیرند. نکته ی دیگری که برای سفارش تابلو باید در نظر داشت رنگ بندی تابلو میباشد.

عواملی مانند محیط در انتخاب رنگ تاثیرگذارند. بهتر است که رنگ را متناسب با روحیه ی خود و همخوانی با رنگ دیوار انتخاب کنیم برای نصب تابلو نیز نیاز به رعایت مواردی است. اغلب افراد بر این باورند که تابلو هر چه بالاتر نصب شود زیباتر است اما درست این است که تابلو همتراز با قد انسان و در مقابل چشم او باشد.امروزه خرید اینترنتی تابلو موجب سهولت در خرید و انتخاب تابلوهای مختلف گشته است. همچنین به طور معمول محصولات در فروشگاه های اینترنتی جدیدتر و به روز تر می باشند،از اینرو بازار فروشش با فروش حضوری رقابت می کند.

قیمت تابلو دکوراتیو مدرن

قیمت تابلو دکوراتیو مدرن  به باتوجه به طرح های های قیمت های مختلفی دارند تابلوهای دکوراتیو دارای طرح های ابعاد مختلف دارند تابلوهای های دکوراتیو در این مجموعه به صورت چاپ عکس میباشند و دارای قاب چوبی و قاب  pvc هستند طرح تابلو دکوراتیو ما دارای تنوع بسیار زیادی می باشند که شامل طرح های دوتیکه و سه تیکه و…. هستش برای خرید تابلو دکوراتیو شما هم می توانید به صورت حضوری تشیف بیارید و یا به پیچ اینیستا مراجعه کنید قاب عکس های تابلو دکوراتیو برای فریم چوبی دارای رنگ های مختلفی میباشد ولی برای فریم pvc دارای 5 نوع رنگ میباشند مشکی و قهوه و بژ و سفید و نقره وجود دارد طرح های تابلوهای دکوراتیو ما همگی در از سایت خارجی خریداری میشوند و اگر کاری مدنظرتون نبود شما میتوانید به پیام واتس آپ بدید تابلو دکوراتیو نوعی از تابلو می باشد که برای جان بخشیدن به دیوار از آنها استفاده می شود. این تابلوها می توانند عکس نقاشی و غیره باشند. یکی از بهترین ایده های ساخت تابلو هنری برای منزل ساخت تابلو دکوراتیو میباشد. تابلوهای دکوراتیو تابلو های شیک و مدرن هستند و با توجه به نوع استفاده و قرار گیری آنها در مکان های مختلف متفاوت می باشند.

برای تزیین دکوراسیون منزل با تابلوهای مدرن و شیک تهیه و ساخت تابلو دکوراتیو یک ایده عالی می باشد.افراد برای خرید تابلو دکوراتیو در تهران می توانند به مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران مراجعه کنند.قیمت تابلو دکوراتیو با توجه به سبک، مدل، تکنیک، هنرمند صاحب اثر، جنس مواد اولیه و اندازه تابلو با هم متفاوت است. اگر از آن دسته افراد تنوع طلبی هستید که دوست دارید هر زمان که محیط اطرافتان خسته کننده بود دست به تغییرات کوچک و بزرگ بزنید تا بتوانید فضا را برای بازسازی روحیه‌تان تازه کنید، پیشنهاد ما برای شما استفاده از تابلوهای دکوراتیو است.علاوه بر موارد ذکر شده برای خرید این نوع از تابلوها، توجه به قیمت آنها نیز، بسی حائز اهمیت بوده است. چه بسا افرادی که طرفدار برخی از انواع تابلوهای جذاب و خیره کننده هستند، اما به دلیل برخورداری آنها از قیمت بالا، توانایی خرید آنها را نداشته‌اند. بهترین راهکار شناخت مراکز معتبر برای فروش این نوع از تابلوها و همچنین دریافت آدرس تابلو فروشی در تهران است. در این صورت نه تنها می‌توانید شاهد طیف گسترده‌ای از انواع این تابلوها باشید، بلکه می‌توانید با مشاهده‌ی قیمت‌های بسیار مناسب، یک خرید هوشمندانه و موفقیت آمیز را برای خود رقم بزنید. فروشگاه جاجیم با ارائه‌ی اطلاعات مفید و همچنین ارائه‌ی مشاوره‌های دقیق، شما را برای یک خرید هوشمندانه و کاربردی، همراهی خواهد نمود.

تابلو نقاشی خط

تابلو نقاشی خط یک از زیباترین و جدیدترین آثار هنری است که هنرمندان با ترکیب آثار خوشنویسی خود با تصاویر دیجیتالی سبک جدیدی را ایجاد کرده اند که به آن هنر دیجیتال میگویند یک قسمت از آن هم تابلو نقاشیخط است که خوشبختانه شما میتوانید در جاجیم زیباترین آثارهنری نقاشی خط را سفارش دهید

طرح تابلو دکوراتیو

یکی از جامع ترین و متنوع ترین سایت خرید تابلو در ایران میتوانیم سایت فروشگاهی جاجیم نام ببریم شما میتوانید بیش از 5 هزار طرح تابلو دکوراتیو مدرن را در سایت جاجیم مشاهده نمایید و برای چاپ یا سفارش تابلو نقاشی توسط هنرمندان جاجیم اقدام نمایید

نمونه کار چاپ تابلو دکوراتیو

امکان خرید حضوری و سفارش در تهران
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

سوالات متداول

تابلو دکوراتیو چیست؟

تابلو دکوراتیو که از طریق دستگاه چاپ مدرن تولید می ‌شود. در جهت تزیین و جان بخشیدن به دیوار استفاده می ‌شود.

مهمترین عوامل موثر بر قیمت تابلو مدرن کدامند؟

سطح هنری اثر و مدت زمانی که صرف تولید آن شده، جنس و مقدار مواد اولیه استفاده شده و تعداد واسطه های بین تولید کننده و خریدار 

4.6/5 - (9 امتیاز)