لوگو جاجیم

بهترین دیزاینر منزل در تهران

بهترین دیزاینر منزل در تهران

اگر شما هم عاشق یک فضای با کیفیت هستید و برای طراحی و دیزاین منزل و فضاهای مسکونی یا  اداری خود به دنبال بهترین دیزاینر منزل در تهران یا بهترین شرکت دکوراسیون داخلی تهران هستید ما یکی از بهترین گزینه ها را برای شما معرفی میکنیم تا بتوانید با سرعت و کیفیت بالا در طراحی و اجرا به نتیجه دلخواه خود برسید اما در کنار این معرفی ، ویژگی های بهترین دیزاینر منزل در تهران از منظر کارشناسان جاجیم را به شما آموزش میدهیم تا یک انتخاب درست داشته باشید .

فهرست مطالب

دیزاین منزل

دیزاین هم معنی طراحی است ، دیزاین منزل هم بصورت متداول به جای طراحی دکوراسیون داخلی منزل استفاده میشود  یک دیزاینر منزل با توجه به خواسته های کارفرما سعی میکند تا بهترین دیزاین منزل یا اداره و محل کار را انجام دهد . زمانی که بهترین دیزاینر منزل در تهران را برای انجام طراحی و اجرا استخدام میکنید بایستی شما هم در ارائه آنچه که مد نظر دارید تلاش کنید چون همیشه این مثال از قدیم بوده است که جواب خیلی از سوالات در خود سوال نهفته است ، پس خود شما نقش مهمی را ایفا میکنید. وظایف یک دیزاینر منزل را با هم ببینیم :

  • ارائه مشاوره در مورد چیدمان داخلی آن فضا/ساختمان و پیشنهاد پیکربندی مجدد
  • طراحی نقشه دو بعدی و تبدیل طرح به تصویر سه بعدی همراه با جزییات کامل 
  • تهیه لیست تمامی محصولات و مبلمان و متریال هایی که در دیزاین منزل بکار گرفته میشود
  • تهیه لیست قیمت کلیه محصولات و هزینه تقریبی تمام شده برای کارفرما
  • چک لیست زمانبندی برای انجام مرحله به مرحله پروژه طراحی و دیزاین
  • و…
دیزاین منزل مدرن
دیزاین منزل مدرن

ویژگی بهترین دیزاینر منزل در تهران

انتخاب ها در زندگی ما همیشه مهم هستند ، باید بدونیم که چه راهی درسته چه کاری غلط هست زمانی هم که هدفمون تغییر دکوراسیون منزل و دیزاین منزل جدید است باید دنبال فرد یا شرکتی باشیم که این ویژگی های بهترین دیزاینر منزل در تهران را داشته باشد ، بریم با هم ببنیم : 
  • تجربه کافی
  • نگرش جدید و خلاقانه
  • باز کردن ذهن کارفرما برای ایده های جدید
  • اخلاق کاری حرفه ای
  • وقت شناسی و آن تایم بودن 
  • ارائه طرح قابل اجرا 
  • یونیک بودن طرح و تکراری نبودن
  • طراحی نسبت به فضای کارفرما ( مساحت ، نور ، دسترسی ها )
طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی دکوراسیون داخلی

انتخاب بهترین دیزاینر منزل در تهران

عوامل متعددی را برای انتخاب بهترین دیزاینر منزل در تهران میتوانیم بشمار بیاوریم که حتما در زمانی که قرارداد میبندید بایستی به آن توجه نمایید .

شما زمانی که با یک دیزاینر منزل صحبت میکنید و به دفتر وی مراجعه میکنید باید به نوع توضیح مساله و شرح کارهایی که در زمان دیزاین منزل شما انجام خواهد داد به خوبی دقت نمایید تا ببینید آیا این طراح میتواند اکثر خواسته های شما را در طراحی دکوراسیون داخلی بگنجاند یا خیر بایستی به اصول طراحی و اجرا دقت بفرمایید تا در زمان انجام پروژه به مشکل برنخورید

دیزاین منزل مینیمال مدرن

رزومه کاری بهترین دیزاینر منزل در تهران

دومین مورد مهم در شناخت بهترین دیزاینر منزل در تهران مشاهده کردن نمونه کارهای طراحی شده و نمونه کارهای اجرایی آن طراح است ، باید نمونه کارهایی که در هر حوزه ای تمایل دارید برای شما انجام شود را بصورت عکس یا ویدیو ازشون درخواست بفرمایید. این نمونه کار میتواند از اجرای طراحی دکوراسیون داخلی منزل ، فروشگاه ، کافی شاپ ، اداری باشد.

نوع ارائه طرح توسط بهترین دیزاینر منزل در تهران

یکی دیگر از مهارت هایی که یک دیزاینر منزل برتر باید داشته باشد نحوه ارائه پیشنهادات طراحی به شکل تصویر یا ویدیو یا سه بعدی است ، گاهی یک دیزاینر داریم با اینکه توانایی خلق فضاهای مدرن و جدیدی دارد ولی در عوض نمیتواند ایده خودش را به شما توضیح دهد بخاطر همین شاید شما درک متقابلی از نظرات هم نداشته باشید پس احتمالا سر آخر یک نتیجه خوبی نخواهید گرفت.

طراحی داخلی مدرن و لوکس

معرفی بهترین دیزاینر منزل در تهران

استودیو معماری و طراحی داخلی ریرا

استودیو معماری و طراحی داخلی ریرا یکی از بهترین طراح دکوراسیون داخلی در تهران بشمار میاید ، تمامی طراحان داخلی برتر تهران که دانش آموخته دانشگاه های معتبر ایران هستند و تجربه های متعددی در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و دیزاین منزل دارند که میتوانید رزومه این استودیو را از دفتر معماری جاجیم در غرب تهران درخواست نمایید تا برای شما ارسال کنند.

شماره تماس استودیو معماری و طراحی  ریرا آفیس  RERA OFFICE 

0990-924-8464

بهترین دیزاینر منزل در تهران استودیو ریرا آفیس
بهترین دیزاینر منزل در تهران استودیو ریرا آفیس

تماس با بهترین دیزاینر منزل در تهران

اگر در تهران سکونت دارید و دنبال یک فرد یا تیم حرفه ای که بهترین دیزاینر منزل در تهران باشد هستید ما به شما مهندس رضا رشیدی را از استودیو معماری و طراحی  ریرا آفیس  RERA OFFICE  معرفی می نماییم ، دلیل این معرفی طرح های متعدد حرفه ای در بخش دیزاین داخلی در انواع فضاهای مسکونی ، اداری و ویلا میباشد ، با توجه به تجارب زیاد در این زمینه و با داشتن یک تیم مجرب و متعهد در بخش طراحی و اجرا توانسته اند تجربه لذت بخشی را برای کارفرمایان عزیز فراهم نمایند ، شما میتوانید از طریق شماره تماس زیر با بهترین دیزاینر منزل در تهران ( آقای مهندس رضا رشیدی )  استودیو معماری و طراحی  ریرا آفیس  RERA OFFICE  در ارتباط باشید .

شماره تماس دیزاینر منزل

استودیو معماری و طراحی  ریرا آفیس  RERA OFFICE 

0990-924-8464

نحوه طراحی بهترین دیزاینر منزل در تهران
نحوه طراحی بهترین دیزاینر منزل در تهران

ایده های جذاب برای دیزاین منزل

دیزاینرهای معروف تهران

همیشه بایستی بهترین انتخاب را در همه چیز داشته باشیم و سعی کنیم بابت هزینه ای که میکنیم یک طراحی جذاب و مدرن داشته باشیم ، میتوان با شناخت برخی از آنها پروژه های خودمان را برای طراحی و اجرا بسپاریم . یکی از دیزاینرهای معروف تهران که پروژه های متعدد و درجه یک و لاکچری را برای مشتریان خود ارائه میدهد استودیو معماری و طراحی  ریرا آفیس  RERA OFFICE  هستند

ارتباط با استودیو ریرا آفیس

0990-924-8464

دیزاین منزل لاکچری
دیزاین منزل لاکچری
طراحی داخلی لاکچری
طراحی داخلی لاکچری

ویدیو از نمونه کار تابلو میخ و نخ جاجیم

این مطالب رو هم مطالعه کن .

تدوین توسط تیم تولید محتوا فروشگاه اینترنتی جاجیم صورت گرفته است

29 تابلو دیواری زیبا که خونتون رو متحول کنید

برای اینکه باهاشون آشنا بشید حتما بخونید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4.3/5 - (11 امتیاز)
enemad-logo